tokyo mono. RM

[Verse 1]

Wake up in Tokyo , Feel like a torso 

東京で目覚める

トルソーのような感覚

I know it's time to go

わかってる

でかける時間だ

I see Pinocchio wearing a poncho

ピノキオが見える  

ポンチョを着てる

That's me sometime ago

それはかつての僕だ 


[Chorus]

Do I miss myself?

僕は〝ホントの僕〟が恋しいのか

Do I miss your face?

僕は〝お前の顔〟が恋しいのか

I don't know (I don't know)

わからない

I don't know (I don't know)

わからない

Ohh, ohh

Ohh, ohh, ohh, oh

 

[Verse 2]

Life is a word 

that sometimes you cannot say

人生は時に お前にはわからない言葉

And ash is a thing 

that someday we all should be

灰はいつかの 僕ら全てのあるべき姿

When tomorrow comes

How different it's gonna be?

明日が来る時 

どんな違いがあるのだろう

Why do love and hate sound 

just the same to me?

どうして〝愛してる〟と〝憎い〟の音色は

僕にとっては同じなの

 

[Bridge]

I can't sleep

眠れない

Homesick

ホームシック

But I just wanna stay right next to you

だけど僕はずっといたい お前のすぐ隣に

If I could choose my dream

もしも僕の夢を望めるのなら

I just wanna 

Stay right next to you

僕はずっといたいんだ お前のすぐ隣に